vad jag bryr mig om är att du kallar på mig.

image195


Vad jag bryr mig om nu
Är att du kommer nära mig
Även om det är för sent att älska dig

Vad jag bryr mig om är
Är att från samma säng, lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu
Är att få ut dig ur skallen
Är att aldrig dela hjärtat för kärlek igen
Den tar slut från kyss till kyss

Vad jag bryr mig om nu
Är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Vad jag bryr mig om nu
Är att du ligger vaken
I morgontimmen när regnet slår mot fönstret
Det låter som man går på däck

Vad jag bryr mig om nu
Är att då du ser det
Hur smutsigt livet är

Vad jag bryr mig om nu
Är att se din blick så sårad
När alla löften klingar falskt
Nästa gång du lovar någon allt

Vad jag bryr mig om nu
Är dina armar om mig
Även om jag vet att jag måste glömma dig

Vad jag bryr mig om är
Att se dig gråta
För jag har gråtit
Och du ringde aldrig

Vad jag bryr mig om
Är att du kallar på mig
Även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig om
Är att se som i slowmotion
När du går sönder inuti
Så som jag gjorde det

Vad jag bryr mig om
Är att du kallar på mig
Även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig om
Är att höra dig andas
Veta att du är nära
Förlåt, nu slutar jag

Vad jag bryr mig om
Är att du kallar på mig
Även om jag inte kommer tillbaks till dig


Håkan, du kan det här med att skriva så fint att man går sönder inuti.


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker mycket, mycket om din blogg, Frida.

Postat av: Frida

Annika- Åh, fina Annika, tack så mycket!

2008-04-08 @ 10:04:48
URL: http://hetervanligtvisfrida.blogg.se
Postat av: Någon där ute

Oj, DU är ju verkligen grym på det du gör. You take my breathe away när du sjunger o många andras oxå är jag säker på. Girl, you rock with that guitar! All heder åt bloggen din oxå, helt suverän :) *Keep on!*

2008-04-08 @ 11:53:04
Postat av: Sofia

Shit...vad heter denna? Hittar den ingenstans :(

2008-04-15 @ 17:56:09
URL: http://darlingen.blogg.se
Postat av: Frida

Sofia - den heter : Kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Från hans nya skiva.

2008-04-15 @ 20:24:33
URL: http://hetervanligtvisfrida.blogg.se
Postat av: Sofia

TACK! :)

2008-04-19 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback