trust the voice within.

Young girl don't cry
I'll be right here
When your world starts to fall
Young girl it's alright
Your tears will dry
You'll soon be free to fly

Säga vad man vill om Christina Augilera, men hennes röst på hennes skiva
Stripped är helt otroligt vacker.Tycker inte om hennes låtar direkt, inte min typ av musik helt enkelt. Men musikfreak som jag är måste jag ju säga att det finns vissa undantag på stripped, som tex I'm OK, Beautiful och Voice within. Där kommer hennes röst till sin fulla rätt. Varför jag kommer in på henne helt plötsligt  är för att jag hittade skivan i cdstället igår och lyssnade, då insåg jag hur grym röst hon egentligen har. Och så har jag haft voice within på hjärnan hela dagen, intresseklubben antecknar.. --,jb6¤#/)½%

Nu har jag fått glasögonen! trivs i dom, och har fått höra att jag passar i dom, om dom säger så för att vara snälla vet jag inte, haha men i alla fall så är jag nöjd. Men det känns som konstigt att ha på sig dom. Det är väl när man är ovan så här i början.
Ikväll ska jag och Elin på revyn det kommer bli kul, hoppas jag.. :)

NU ska jag fara och hämta cocosbollar ,  vill du köpa? haha.


im a very serious person-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback