the masterplan

nu visade sig att världen lyssnade på mig , jag bad om inspiration och det fick jag! det resulterade i en klar låt och början på två nya, Ibland är allt så härligt. :)  Har nyss varit och klippt mig, ingen större förändring, kort i nacken och lite längre fram, men det var så skönt att klippa mig jag har sett så risig ut att jag knappt velat se mitt hår. :( Så nu känner mig mycket bättre. Funderar på att kanske tona det lite mörkare, har faktiskt haft min naturliga hårfärg ändå sen jag klippte kort och det är ett rätt bra tag det, men vi får se vad som händer..Idag har jag varit med Elin, vi har varit ute och gått på isen och så har vi kört skoter i solskenet, det kändes riktigt norrländskt! Härligt var det ! :)
snart säsongspremiär av 100 höjdare! :)
frida.

                                                                                  haircut                               glasögon
                               
jag har typ världens ocharmigaste profil men försök att bortse från det och se min snygga frisyr ist  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback