good song

Idag är helt klart än bättre dag än igår.
Usch vad trist den var, men nu ska jag inte älta den utan berätta om idag.  
Var ju med pappa till Luleå idag då, allt gick bra, Var även till optiker för att skaffa mig linser men fick bara en undersökning de hade inte tid för det andra idag, så ska fara dit nåt senare. Vi åt buffé på bhan thai, mycket gott!Sen gick vi lite i smedjan, jag gick in på Diva i hopp om att de skulle ha jackan från 
CheapMonday som jag sett på caliroots, och de hade den! !  Så var ju tvungen att prova, och jag köpte den. :) Och även en CM scarfs, som matchade jackan väldigt snyggt, ska visa bilder nedan. Och när jag kom hem hade vi fått paket från ellos och då fick jag en skjortklänning, väldigt fin var den, så fick mig mycket nytt idag. Och det sägs ju att vi blir på bättre humör när vi köper nya saker. Det är nog inte helt osant. :)


image50
jacka/anorack , CheapMonday


image51
Scarf, CheapMonday

image53
Skjortklänning, Ellos

Kom nu på att jag glömt att visa bilderna på min nya bikinisar som jag också har beställt för ett par veckor sen.
Så här får ni se :


image55

Grå/Lime bikini, Adidas    Randig bikini, Ellos.
(lite märkligt ljus, men de är snygga! )

ja dte var väl allt, nu måste jag gå och läsa  Den vidunderliga kärlekens historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback