forever young.

Hej igen! Har varit så fullt upp med spanienresa och skolavslutning så har varken hunnit eller orkat skriva.
Men nu är det dags!
Spanien; åh det var helt underbart! Vi hade så himla roligt i princip hela tiden! Orkar inte berätta så detaljerat, men vi bodde två och två i familjer (förutom axel som var enda kille,han bodde själv) , jag bodde tillsammans med elin, och våran familj var jättebra,dom var väldigt omtänksamma och gulliga. :) På dagarna så gick vi i skola,tre timmar per dag. Skolan var toppen,bra personal och trevlig miljö. På helgen/efter skolan gjorde vi olika aktiviteter bl.a fick vi prova på att dansa salsa,bowla,shoppa,åka till ett nöjesfält,besöka en vinbodega,åka till Cadíz och till Sevilla och självklart vara på stranden,mm. Resan är verkligen ett minne för livet,allt vi upplevde och alla människor vi lärde känna, allt var fantastiskt! Och inte för att glömma själva staden, den var jättemysig och sådär lagom stor och hade underbara stränder! Men vi har ju redan bestämt oss för att åka dit igen en längre tid efter gymnasiet! ;)  Men har ni tänkt åka till Spanien för att plugga spanska, så åk till El puerto de Santa Maria, ni lär inte ångra er!

image111
Gruppbild vid Plaza de España,Sevilla

image110
Gruppbild i stort träd! Cadíz

image109
Jag och elin, Båten till Cadíz.

image103
Jag & Axel, båten till Cadíz.

image108
Klassrummet.

image107
Emelie åker linbana.

image106
Algar.

image105
Elin och Axel utanför skolan.

image104
En av stränderna, la puntilla.



Skolasvlutningen, ja nu är nian slut, nu har jag gått alla grundskoleåren ,det känns helt sjukt! och sorgligast av allt 9B finns inte längre! :( Kan inte riktigt förstå att vi inte kommer att  gå i samma klass efter sommarlovet, men samtigt kommer det bli roligt med omväxling och lära känna nya männsikor.
 Såklart får ni några bilder från skolavslutningen också!  Alla snygga outfits! :)

image112
Hanna,Matilda,jag och Elin.

image113
Alla tjejer i klassen.

image114
emma, jag, idahe, matilda, elin & hanna.

image115
 Jag & Ida!  :)

image116
Nian - 2007.

Långt inlägg = många bilder, Enjoy!
Nu ska jag se en film, ciao!

Kommentarer
Postat av: Dove With Gun

Otroligt ballt träd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback