andas genom mig.

På beställning från Ida & Hanna :)

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
kommer barnen garanterat att gilla..

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Nada.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Beyond the break, med elin.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21.30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik, Danko Jones - Way to my heart.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För typ 45 min sen, gick hem från elin.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Läste nån blogg.

8. Vad har du på dig?
hm jaha, tröja,linne,byxor,sockor och underkläder.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ja om nåt konstig ställe! :S men med en fin människa som jämt återkommer i drömmarna på sistone.

10. När skrattade du senast?
För ett tag sen åt pappa, som jönsade sig!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor,teckningar en trasig klocka och ett foto på Miekojärvi.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jo en wierd film på morgon om någon som sade sig vara Jesus, hoho.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Kul! eller ? :) haha

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
Land of plenty.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En egen inspelnings-studio + en massa instrument! fatta vad coolt! :) och säkert massa annat som jag inte orkar tänka på nu, men skulle självklart också dela med mig till nära&kära och skänka till välgörenhet!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Som folk inte vet? haha det var svårt! haha,Men okej, tex, jag lider av lätta tvångstankar.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Alla orättvisor i samhället, att alla mäniskor ska ha ett bra liv och lika villkor!

18. Tycker du om att dansa?
jadå! :)

19. George Bush?
jaa?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Hm, vet faktiskt inte.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, det skulle inte vara så svårt beslut, :)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Att han alltid har älskat mig och att han har sett att jag skött mig exemplariskt , att han gärna vill ta emot mig i himmelriket! mohaha! vad poetiskt,

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
4? Alla som vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback