the sound of his name won't make music today

Åh pdol var underbart, eller ja konserterna i alla fall.  Sahara och Ark, var så jäkla grymma. The Sounds lika så, hade gärna sett hela konserten,men hade tyvärr två parents som var trötta.. Stod typ längst fram på både sahara hotnights och theark, var helt galet,jag var helt  galen! ha ha, jag var ärligt talat i extas,fyfan vad härligt det var! För övrigt såg jag sötaste killen ever, men tyvärr in tillgänglig för mig. är nån det? Hade gärnat bjussat på lite bilder men har kameran i stugan, men kan bjuda på en bild på mig från the mobile som åtgärd.

Klart det blev en theark tisha, eller ja okej ett linne och en sahara tshirt.

Föressten var till luleå innan vi drog vidare mot piteå, klippte mig (äntligen!) av en väldigt trevlig frissa, Blev nöjd, iofs inte så stor förändring, men kortare tack o lov! Köpte även en klänning,yes en till! och ett schampo som ska färga håret rödare, om det funkar eller ej vet jag inte, men sägs ju vara bra. Har bara tvättat med det två gånger men det stod att det inte skulle börja synas mycket efter att man tvättat med det minst 6 ggr, men tycker mig ändå ana en lite rödare ton, inbillning? vem vet.. Om det inte funkar så tror jag att jag kanske färgare mitt hår en rödare, kanske kanlligt , skulle vara kul med något extremt. eller typ färga håret ljusblont! :D haha. undra hur jag skulle se ut? ska ta reda på det..

På återseende, fridens liljor! 

notis: sen när har jag börja blanda in sådär mycket engelska ord i mitt språk? något som jag annars stör mig på.


nyklippt!             frida v theark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback