I get by with a little help from my friends.

Gymnasie ångest!

1.Vill inte lämna 9B! :(
2.Ska jag gå estetiska som jag vill och tänkt?
3.Vad ska jag göra efter estetiska?
4.Jobbigt att pendla isf, och flytta vill jag inte ännu.
5,Och så kommer jag säkert att få vara typ assistent i tre år åt ni vet vem..!
6,Samhälls är mitt andra val men ack så tråkigt det låter.
7.And still stuck in ökx...


Fast egentligen så vet jag inte riktigt vad jag har ångetst över har ju som egentligen bestämt för rätt längesen, men tror jag varit för rädd för att erkänna det. Eller man vill nog inte ta ut nåt i förskott,när nån frågar vad man ska gå så lägger man alltid till ett kanske fast man är säker.. Vad? Ni får väl fråga.
En sak är säker jag kommer att sakna 9B så det finns inte ord för det! 
Ni är bäst!

frida.

156420-12
<3

156420-13



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback