I dont know why she dosent wanna come along.

Nu har vi flyttat hem till stan (host) från landet, skönt om jag ska vara ärlig! Har saknat duschen extremt mycket och datorn, men bara lite,lite okej då en hel del.  Idag har jag fördrivit tiden med att lyssna på Oh lauras skiva, grymt härlig! Och plockat in kläder i garderoben, och suttit en del här framför datorn. Ni vet jag har en del att ta igen!
Imorgon är det jobbet igen, sista veckan nu! Fast kommer nog sakna gamlingarna lite.

Ska jag färga håret rött?!




Dagens låt: Maia Hirasawa-Gothenburg


Kommentarer
Postat av: loui

Det är lättare att få till en snygg röd (tycker jag iaf) än rätt blonda nyans, men annars (av bilderna att döma) verkar du passa i både och :)

Postat av: Frida

loui- ja det har du nog rätt i, och det blir nog rött. ( om jag vågar) ;)

2007-08-15 @ 21:24:04
URL: http://hetervanligtvisfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback