all I can do is try

Var ett tag sen jag skrev nu kan man säga, men ärligt talat så är jag ingen vidare bloggskrivare. Är för lat för att hålla på att uppdatera varje dag helt enkelt. Så därför blir det såhär. I påsk har vi varit i stugan, jag har mest tagit det lugnt och varit ute mycket! Skidrat, åkt skoter (förlåt miljön) mm.  Såg nåt program där dom pratade om hur kritiskt tillståndet är för miljön just nu, med alla problem osv. Och allvarligt börjar jag bli orolig, men det börjar nog nästan vara försent att börja göra något nu, men med det menar jag inte att man inte behöver bättra sig för det. :) Nog om det, imorgon ska jag till Luleå ( igen! ) med mamma, ska få linserna nu, och så ska jag shoppa! :) Åh, det finns så mycket jag skulle vilja ha! Någon söt vårklänning , nya ballerina skor,gärna svarta , ett par röda byxor,stuprör! ,t-shirts med snygga tryck, kan man iallfall inte jag aldrig få nog av! tex den här funderar jag på att beställa. 300 kr billigare,som hittat! :)

kan inte fatta det:
3 veckor- Stockholm!
7,5 veckor - Spanien!

Nelly Furtado - Try

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback