dom band som binder mig.

Ja, nu är julafton avklarad, gick mycket bra som planerat.
Var på dan till mormor och morfar och åt tomtegröt och smörgås, där fick jag två julklappar ett set med en parfym och duschcreme  från adidas,och en fotoram+en klocka och en femhundring! :)
Sen var vi typ bara hem och vände sen for vi vidare till svartbyn till Patrik och Jenny, (min storebror och hans tjej) och deras två barn Clara och Calle. Jennys föräldrar och mormor var också där, vi åt vid fem och sen efter lååång väntan kom äntligen tomten vid halv sju. Clara och Calle hann knappt börja öppna ett paket innan de fick nästa, Calle fick "trummor" så nu kan ni tänka er hur det kommer att låta i bryggeriet framöver. :) Mina julklappar? Förutom gitarren, Greenday-Bullet in a bibel (live cd+dvd). Hade inte önskat den , men blev glatt överraskat. För det är en bra konsert och det hjälps inte men Greenday är förjäkligt grymma.  Filmen
Walk the line , en tröja, smink, underkläder,morgonrock, ett presentkort på Seth , ett presentkort på en klippniing på stuk, ett jättefint halsband, ett kort på Clara och Calle och säkert något mer fast som jag inte kommer på nu. :) På juldagen samlades hela släkten hos mormor och morfar igen fast det var Monika som bjöd på mat. Trevligt och gott var det!  Så det har varit lyckat förutom den jobbiga förkylningen som jag dragit på mig.. Idag har jag slappat hela dan, vaknat vid elva, läst lite grann, ätit och sen sett tv i typ två timmar och sen har jag suttit och nött  the sims i några timmar. Tiden far iväg fort när man spelar det. haha, men skönt har det varit :)
Bjuder på några bilder från julen :)
Ha det bra!
frida.

156420-2

Calle ser ut att trivas bra :)

156420-3
 
TOMTEN! :)

156420-4

Mamma och jag på julafton :)

156420-5

Jag på juldagen..

156420-6

Halsbandet jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback